جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

پاسخ به سوالات شما

سوالاتی در مورد مدرک پایان دوره لینگوجو

شما با مشاهده هر کدام از دوره‌های آموزشی لینگوجو و به اتمام رساندن آن‌ها، می‌توانید از طریق پشتیبانان آموزشی ما درخواست شرکت در آزمون پایان دوره برای گرفتن مدرک کنید. بعد از قبولی در آزمون، همکاران ما مدرک شما را از موسسه OVS ترکیه صادر خواهند کرد.

بله. به دلیل اینکه مدرک لینگوجو مستقیما از موسسه OVS کشور ترکیه صادر می‌شود، برای گرفتن آن می‌بایستی هزینه آن را پرداخت کنید. نکته مهم این است که قیمت مدرک برای دوره‌های مختلف متفاوت بوده و براساس ساعت دوره قیمت مدرک تعیین می‌گردد.

مجموعه لینگوجو برای دوره های عمومی خود مدرک صادر می‌کند. از آنجایی که این مدارک معتبر و بین المللی هستند، براساس سطوح زبان انگلیسی صادر می‌شوند. برای مشاهده دوره‌هایی که مدرک دارند می‌توانید به صفحه «دوره های فشرده زبان انگلیسی» لینگوجو مراجعه کنید.

مدرک پایان دوره لینگوجو از موسسه بین المللی OVS ترکیه صادر شده و دارای هولوگرام می‌باشد. همچنین این مدرک بصورت دو زبانه ترجمه شده و قابل استعلام برای تمامی مراکز داخلی و خارجی می‌باشد.

سوال بیشتر داری؟

اگر توضیحاتی که در بالا در مورد مدرک پایان دوره لینگوجو دادیم، برای شما کافی نبود و هنوز سوال دارید، می‌توانید از طریق صفحه ارتباط با ما سوال خودتان را مطرح کنید.